آیا می توانم بیمار نارسایی کلیه با 25٪ عملکرد کلیه توقف دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم بیمار نارسایی کلیه با 25٪ عملکرد کلیه توقف دیالیز

می توانید کلیه بیمار شکست با 25٪ عملکرد کلیه توقف دیالیز؟ شما می دانید زمانی که کلیه ها می تواند کار خود را به خوبی انجام نمی شود، دیالیز لازم است برای کمک به آنها را با کسانی که در کار رسیدگی کند. به طوری که معنی است که اگر کلیه ها می تواند مانند قبل از کار، دیالیز نخواهد بود در تقاضا. بنابراین تا زمانی که بیمار می تواند برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه خود را پیدا کنید، پس از آن او می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.
چه می شود اگر بیمار متوقف دیالیز قبل از آنها درمان جایگزین پیدا کنید؟
دیالیز نوعی جایگزینی کلیه، می تواند آن دسته از علائم ناشی از اختلال کلیوی با انجام بخشی از آثار کلیه ها، مانند تخلیه سموم و مایعات اضافی از بین بردن است. اگر بیمار کلیوی مصرف آن را متوقف قبل از آنها درمان جایگزین پیدا کنید، آنها ممکن است درد بیشتری رنج می برند و این بیماری ممکن است کنترل از دست دادن با سرعت بالا.
چه نوع از درمان می تواند کمک گرفتن بیمار کلیوی دیالیز خلاص شدن از شر؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از شناخته شده طب چینی، می تواند کمک به بیمار کلیوی می توانید از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه، خلاص شوید. این مواد فعال در آن را برای حفاظت از کلیه ها و بهبود گردش خون، به گونه ای مفید است، می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت و تعمیر آنهایی که آسیب.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ترکیب جوهر تقریبا تمام انواع گرفتن دهان و برنامه داروهای گیاهی خارجی، شده است در تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است که فقط اختلال نمی نکروز بالغ. بنابراین زودتر شما را به این بیماری، بیشتر احتمال می تواند به عقب بیماری خود را.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: